پیام جهانگیری و واعظی درپی درگذشت اکبر ترکان
معاون اول رییس جمهوری و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی درگذشت اکبر ترکان دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در پیامی نوشت: درگذشت اکبر ترکان دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و از مدیران باسابقه و خوشنام و فعال در بخش‌های مختلف به خصوص صنعت کشور موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

معاون اول رییس جمهوری در این پیام مصیبت فقدان این مدیر خدمتگزار که در مسئولیت‌های مختلف منشاء خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را به همه دوستان، علاقه‌مندان و بستگان به ویژه خانواده وی صمیمانه تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

واعظی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت همچنین محمود واعظی روز یکشنبه در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت زنده یاد اکبر ترکان تصریح کرد: این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه‌های مهم خدمتگزاری از جمله در منصب وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح و وزیر راه و ترابری در دولت‌های پیشین و پس از آن در سمت‌های مهم دیگر، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه کرد که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

رییس دفتر رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده و همه علاقمندان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.