بستری شدن ۴۴ بیمار کرونایی دیگر در سمنان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۴۴ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۰ هزار و ۸۴۸ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از ۲۱ لغایت ۲۲ فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنح هزار و ۱۱۶ نفر رسیده است .

وی ادامه داد: همچنین ۱۵هزار و ۷۳۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۴۲۵۳ نفر رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.