پشت همدیگر را خالی نکنیم
رییس انجمن مددکاران اجتماعی گفت: کرونا نشان داد که بیش از هر زمانی نیاز داریم با هم باشیم؛ به فکر هم باشیم و در زندگی اجتماعی نمی توانیم بدون توجه به دیگران زندگی آرامی را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سید حسن موسوی چلک در سومین کنگره بین المللی روز مددکاری اجتماعی درباره شعار روز جهانی مددکاری اجتماعی گفت: ما در انجمن مددکاری اجتماعی هر سال شعاری را متناسب با شرایط کشور نامگذاری می کنیم که برای سال ۱۴۰۰ «همبستگی اجتماعی» را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: کرونا نشان داد که بیش از هر زمانی نیاز داریم که با هم باشیم. به فکر هم باشیم و در زندگی اجتماعی نمی توانیم بدون توجه به دیگران زندگی آرامی داشته باشیم، همانگونه که توجه دیگران می تواند این زندگی آرام را برای ما به ارمغان بیاورد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود درباره شعار روز مددکاری اجتماعی گفت: این شعار می تواند شعار سال سازمان ملل در چند سال باشد. ما بیش از هر زمانی به این نوع پیامهای مثبت؛ پیامهایی که محور آن انسان و همه مردم اند نیاز داریم.

موسوی چلک معتقد است که آنچه مهم است، این است که همه مردم باید زیستن اجتماعی را تجربه کنند و این زمانی اتفاق می افتد که همه ما با هم باشیم، با هم و در کنار هم کار کنیم و زندگی کنیم و به اصطلاح پشت هم دیگر را خالی نکنیم.

وی افزود: هرچقدر ما تعامل بیشتری با دیگری داشته باشیم، زندگی برای همه مردم جذاب می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.