فعالیت های فرهنگی باید دانشجویان را از بن بست فکر خارج کند
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ضرورت اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی دانشجویان در شرایط فعلی کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: برگزاری انواع کلاس ها و کارهای فرهنگی آنها را از بن بست فکری خارج می کند.

به گزارش ایسنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده در نشست با مدیران مجموعه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اهمیت حفظ ارتباط دانشگاه با دانشجویان در شرایط آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: در این شرایط باید تلاش ما این باشد تا بتوانیم با فعالیت های هنری، موسیقی و ورزشی در کنار درس، انگیزه های دانشجویان را در سطح مناسب نگه داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تحرک دانشجویان در دوران کرونا کمتر شده و عمدتا در منزل به سر می برند، برگزاری انواع کلاس ها و کارهای فرهنگی آنها را از بن بست فکری خارج می کند و این احساس را در آنان به وجود می آورد که دانشگاه هم در این ایام به فکر آنها بوده است و در این صورت مسئله مهمتر اتفاق خواهد افتاد که همان احساس هویت های مشترک است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، وی در پایان اظهار کرد: باید اقدامات لازم در هر حوزه به خصوص در معاونت دانشجویی و فرهنگی، برای حرکت به سوی دانشگاه نسل نو بررسی شود تا دانشجویانی تربیت کنیم که توانایی مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری و از سویی قابلیت پاسخگویی بیشتر اجتماعی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.