رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر از ۷۰ درصد شده است/محدودیت‌ها طبق آئین نامه هوشمند است
استاندار لرستان گفت: محدودیت‌ها طبق آئین نامه هوشمند است.

دکتر سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: بحث شیوع سریع و فزاینده بیماری کرونا از نوع ویروس انگلیسی در خوزستان مهمترین مبحث است.

وی افزود: به‌طور خاص روی لرستان تاکید شده که نیازمند مراقبت ویژه بوده چون بخش عمده‌ای از ترددهای خوزستان از مسیر استان انجام می‌شود و ارتباطات مردمی بین دو استان خیلی زیاد است.

استاندار افزود: متاسفانه طبق آخرین آمار موجود چندین مورد ویروس انگلیسی از جمله دو مورد قطعی شده در لرستان ثبت شده و ما احتمال می‌دهیم آمار ما از این مقدار بیشتر باشد.

خادمی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کمتر از ۷۰ درصد شده که این موضوع بسیار خطرناک است.

استاندار لرستان با تاکید بر اهمیت مراقبت‌ها و تشدید کنترل‌ها گفت: همچنان که از هفته پیش شروع کرده‌ایم با جدیت و تلاش نیروی انتظامی و مجموعه‌های فرمانداری کنترل از سمت خوزستان را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در عین حال رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم، استفاده از ماسک، عدم شرکت در مراسمات عزاداری و عروسی به شکل انبوه موجب خواهد شد که سال نو را با آرامش آغاز کنیم در غیر این‌صورت قطعا در عید مردم دچار مشکل خواهند شد.

خادمی در خصوص اجرای محدودیت ها گفت: فعلا محدودیت‌ها طبق آئین‌نامه هوشمند بوده و مسافرت به استان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.