خروج ناوگان مسافری از خوزستان محدودیت ندارد / ارائه تست منفی PCR الزامی است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه خروج وسایل ناوگان عمومی مسافربری از استان محدودیت ندارد، گفت: ارائه تست منفی PCR برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی از مبداء خوزستان الزامی است.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در استان خوزستان و ضرورت اعمال مراقبت‌های لازم مطابق تدابیر اتخاذشده وزارت بهداشت، تا اطلاع ثانوی فروش بلیت و ارائه خدمت به مسافران تمامی وسایل نقلیه عمومی مسافربری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه به مقاصد خارج از خوزستان علاوه بر رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی گذشته، مستلزم ارائه تست منفی PCR است.

وی با تاکید بر اینکه خروج وسایل ناوگان عمومی مسافربری از خوزستان با محدودیت همراه نیست، افزود: تیم‌های بهداشتی برای انجام تست سریع رایگان قبل از سفر در محل پایانه‌های مسافربری استان خوزستان مستقر هستند و پاسخ این تست‌ها در کمتر از نیم ساعت آماده می‌شود.

بهرامی‌نیا گفت: تمام شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رانندگان در سراسر استان ملزم به رعایت این شیوه‌نامه و اخذ گواهی PCR از مسافران برای صدور بلیت هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.