چرا زور کسی به بازارهای شب و بازارچه‌های اهواز نمی‌رسد؟
دبیر شورای سلامت اهواز نسبت به فعالیت بازارهای شب و جمعه بازارها و بازارچه‌های مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز در شرایط قرمز کرونا هشدار داد.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و پس از ساعت ۲۱ نیز محدودیت‌های تردد باید اجرا شود اما در گشت‌ها و بازرسی‌های مشترک، مشاهده می‌شود که برخی از اصناف همکاری لازم را ندارند و هنوز در بازار حضور دارند که جلوگیری از فعالیت این اصناف، مطالبه ما است.

وی افزود: ما نگرانی‌های‌مان در خصوص فعالیت بازارهای شب و جمعه بازارهای اهواز و وضعیت بازارچه‌های کیان، پردیس و مناطق حاشیه‌ای شهر به ستاد مدیریت کرونا اعلام کرده‌ایم.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: وضعیت فعالیت بازارهای شب و جمعه بازارها در ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح و مقرر شد که دستگاه‌های متولی، قبل از شروع فعالیت بازارها در محل حضور داشته باشند و از فعال شدن این بازارها جلوگیری کنند.

احمدی‌بلوطکی بیان کرد: در شرایط فعلی، دستگاه‌های ذی‌ربط باید جدی‌تر در این زمینه ورود کنند و در صورت لزوم از قوه قهریه استفاده کنند تا این بازارها کنترل شوند.

وی افزود: در این خصوص زیاد کار شده است اما نمی‌دانم کجای کار مشکل دارد که تاکنون آنچه مورد انتظار ما است، محقق نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.