سمنان در ورزش بانوان حرف های زیادی برای گفتن دارد/ توسعه ورزش همگانی در دوره کرونا
 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت:استان سمنان در حوزه ورزش قهرمانی بانوان، حرف های زیادی برای گفتن دارد و این ورزشکاران حرفه ای در مدال آوری در میادین ملی و بین‌المللی گوی سبقت را از ورزشکاران حرفه ای مردان ربودند.

مرادی با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا ویروس توجه به ورزش همگانی در استان سمنان در اولویت قرار گرفت اظهار کرد: عمده برنامه‌های ورزشی استان سمنان در دوران شیوع کرونا توجه به ورزش همگانی است و در قالب برگزاری پویش های ملی و استانی برای افزایش تحرک اقشار مردم در منزل اقداماتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان انجام شد.

وی با تقدیر از فعالیت هیات ورزشی های همگانی افزود: استان سمنان در لیگ‌ تندرستی که در سراسر کشور در حال برگزاری است رتبه دوم را دارد .

سرپرست ورزش و جوانان استان ادامه داد: با تلاش هیات ورزش های همگانی استان سمنان تحرک و تحولی خوب در عرصه ورزش همگانی استان شکل گرفته است.

مرادی اضافه کرد: توجه به ورزش کارمندان باید در دستور کار باشد و به این مقوله مهم در سال های گذشته کمتر پرداخته شده است.

‍ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از توسعه و رشد ورزش بانوان در استان خبر داد و گفت:استان سمنان در حوزه ورزش قهرمانی بانوان، حرف های زیادی برای گفتن دارد و این ورزشکاران حرفه ای در مدال آوری در میادین ملی و بین‌المللی گوی سبقت را از ورزشکاران حرفه ای مردان ربودند.

وی ادامه داد: یکی از ورزشکاران سرآمد قهرمان و مدال آور بانوی استان سمنان سرکار خانم غزل سلطانی در رشته ورزشی تکواندو هستند که امروز جلسه بدرقه ایشان برای شرکت در اردوی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک برگزار شد.

مرادی افزود: غزل سلطانی برای شرکت در المپیک پیش رو می بایست دو گام بزرگ و مهم را بردارند که در وهله اول به عضویت در آمدن ایشان در اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان تکواندی جمهوری اسلامی ایران بود و گام دیگر نیز رقابت با رقبای مطرح آسیایی و جهانی خودشان برای کسب سهمیه المپیک است.

وی گفت: امید زیادی داریم که خانم سلطانی، برای اولین بار در تاریخ ورزش استان سمنان بتواند سهمیه المپیک کسب کنند.

وی با اشاره به حمایت مسوولان از این ورزشکار هم استانی افزود: از مساعدت های استاندار، معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان که همواره در راستای حمایت از ورزشکاران استان در تلاش هستند، قدردانی می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.