انفصال از خدمت روسای اداراتی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند
استاندار خوزستان از صدور حکم سه ماه انفصال از خدمت برای روسای ادارات و سازمان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۹ اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات و نصب پلاکاردهایی در ورودی ادارات، اظهار کرد: همه ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اینجانب اختیار داده شده تا اگر ادارات یا سازمان‌هایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، نخست مسئول اداره توبیخ شود و در صورت تکرار تخلف و عدم رعایت پروتکل‌ها، به هیات تخلفات ارجاع داده شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در صورتی که این تخلف رخ دهد، برای رئیس اداره یا سازمان متخلف حکم سه ماه انفصال از خدمت صادر می‌شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به تعطیلی بازار، انتظار می‌رود که بانک‌ها به کسبه مهلت دهند و چک‌های اصناف را برگشت نزنند. برای پرداخت مالیات نیز به کسبه فشار وارد نشود.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: اینجانب و هیچ کدام از معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران، حق دریافت کمک مالی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها را نداریم. در عین حال باید این ارگان‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: مدیرانی که پاسخگوی مشکل یا مساله حوزه خود نباشد، باید در رسانه‌ها به مردم معرفی شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.