در صورت رعایت نکردن پروتکل ها، محدودیت های جدید اعمال می‌شود
استاندار قم گفت: با توجه به افزایش تردد مردم در آستانه سال جدید، از مردم تقاضا می‌شود که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مجبور به وضع محدودیت های جدید نشویم.

بهرام سرمست، استاندار قم، پس از جلسه ستاد کرونا در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: روندی ثابت در کشور حاکم است اما وضعیت قرمز شهرهای خوزستان می تواند زنگ خطری برای استان های هم جوار خوزستان و شهرهای زیارتی محسوب شود.

وی با بیان اینکه شناسایی دو مورد کرونای انگلیسی در استان قم هشدار دهنده است، افزود: اگر مراقبت های لازم انجام نشود به دلیل زیارتی بودن استان قم، شاهد موج چهارم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه درجلسه ستاد کرونا به عایت بیشتر پروتکل ها و مراقبت و کنترل مرزهای ورودی کشور تاکید شد، بیان کرد: در جلسه آینده ستاد کرونا، محدودیت های لازم برای سفرهای نوروزی تدودین میشود.

سرمست ضمن قدردانی از یکسال همراهی کسبه و مردم استان قم، اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد مردم در آستانه سال جدید، از مردم تقاضا می‌شود که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مجبور به وضع محدودیت های جدید نشویم.

وی در رابطه با ویروس کرونا انگلیسی عنوان کرد: محدودیت های جدیدی وضع نشده است؛ اما غربالگری و انجام تست ها افزایش یافته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.