بازگشت ۱۶۶۶ زنجانی مبتلا به کرونا به آغوش خانواده
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از ۱۷۵۶ بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی استان، ۱۶۶۶ بیمار بهبودیافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعداد افراد مبتلا به کرونا بستری شده در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان دی‌ماه امسال بیش از ۱۷۵۶ بیمار مبتلا به کرونا (۱۳۰۱ نفر در بیمارستان امام ‌حسین‌ (ع) زنجان و ۴۵۵ نفر در بیمارستان امید ابهر) بستری شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۶۶ بیمار مبتلا به کرونا (۱۲۴۲ بیمار از بیمارستان امام حسین (ع) زنجان و ۴۲۴ بیمار نیز از بیمارستان امید ابهر) ترخیص شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند، افزود: گفتنی است از این تعداد، تست کرونای ۷۲۸ بیمار از لحاظ آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

این مسئول از کاهش شدید تعداد بیماران بستری کرونایی در دو مرکز درمانی تامین‌اجتماعی استان خبر داد و تصریح کرد: کرونا هنوز تمام نشده و هرگونه عادی‌انگاری همشهریان و بیمه‌شدگان تامیناجتماعی، می‌تواند آثار زیان‌باری را به ‌همراه داشته باشد و فاجعه بزرگ موج چهارم کرونا را رقم بزند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، کادر پرتلاش درمان را پیش‌مرگان مبارزه با کرونا عنوان کرد و ادامه داد: پزشکان، پرستاران و همه پرسنل درمانی دخیل در امر مبارزه با کرونا، نام خود را بر بلندای تاریخ ایران ثبت کردند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ که یکی از اقدامات مهم سازمان تامین‌اجتماعی در زمینه فناوری اطلاعات است، خاطرنشان کرد: طرح مذکور تا پایان بهمن‌ماه امسال بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه بیمه‌شدگان را به مراکز تامین‌اجتماعی استان کاهش خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.