فعالیت رشته‌های ورزشی پُربرخورد در کرمانشاه مجاز شد
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مجاز شدن فعالیت رشته های ورزشی پربرخورد در کرمانشاه خبر داد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آبی شدن وضعیت کرمانشاه بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت رشته های پربرخورد در شهرهایی که از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارند، با شرایطی مجاز است.

وی تصریح کرد: براین اساس، رشته هایی همچون کشتی، تکواندو، کاراته، ووشو، رشته های رزمی و... می توانند فعالیت خود را با ۵۰ درصد ظرفیت سالن ها و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سر بگیرند.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه به تعطیلی یکساله رشته های پربرخورد در استان به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: از اسفند سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، فعالیت رشته های ورزشی پربرخورد هم تعطیل بود که این مسئله مشکلاتی را برای مربیان، داوران و ورزشکاران این رشته ها بوجود آورده، اما برای حفظ سلامتی آنها و جامعه و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا همانند سایر مناطق کشور مجبور به تعطیلی این رشته ها شدیم.

وی اضافه کرد: البته شرایط بیماری کرونا در استان همچنان شکننده است، بنابراین فعالیت این رشته ها تنها تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل دیگری صادر نکرده، مجاز خواهد بود.

عزیزی یادآورشد: استخرهای استان هم که از حدود یک ماه پیش فعالیت خود را از سر گرفتند، کماکان می توانند به فعالیتشان ادامه دهند.

وی افزود: رشته های ورزشی انفرادی نیز از خرداد فعال شده اند و همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.