جنگ و مقاومت در برابر کووید - ۱۹ همچنان ادامه دارد
در حال حاضر ۱۴۸ زنجانی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت و بستری هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، طارم و ماه‌نشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۶ بهمن‌ماه) ۱۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۶ مورد بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۸ هزار و ۹۶۹ نفر بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۷۵۷ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۱۷۲ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۱۲۶ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۵۷۶ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۳ هزار و ۹۲۹ مورد بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.