از آخرین وضعیت کرونا در ابهر چه خبر؟
فرماندار ابهر از پایین آمدن آمار بستری‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

وجیه‌الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در شهرستان ابهر، اظهار کرد: با همراهی اعضای ستاد، قرارگاه عملیاتی و با همت بلند مردم، محدودیت‌های ابلاغی و مصوبات ستاد استانی با توجه به وضعیت شهرستان اجرایی و نتیجه خوبی نیز حاصل شد.

وی با اشاره به اثرات ارزشمند طرح شهید سلیمانی و سایر طرح‌ها و نیز اعمال محدودیت‌ها، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و وضعیت ابهر در شروع کرونا خوب بوده و آمارها رو به کاهش است.

این مسئول با تاکید بر اینکه نباید به این وضعیت دلخوش کنیم، زیرا کرونا غیرقابل پیش‌بینی بوده و وضعیت به شدت شکننده است، اضافه کرد: همه تلاش‌ها باید بر حفظ موقعیت فعلی انجام گیرد.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه مردم نباید فکر کنند بیماری تمام شده و باید اهتمام جدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه فرد آلوده می‌تواند چندین نفر را مبتلا کند، به همین خاطر در شناسایی افراد آلوده باید تلاش بیشتری شود.

وی با اشاره به تاکیدات در زمینه شناسایی نقاط آلوده هر شهر، بیان کرد: این امر در دستور کار قرارگاه کرونای شهرستان نیز قرار گرفته و با تلاش‌های انجام شده، محل‌های مورد نظر شناسایی شده است.

نوروزی با بیان اینکه میزان بستری‌ها در شهرستان کاهش یافته و امیدواریم این امر تداوم یابد، متذکر شد: با توجه به فعال بودن نقاهتگاه در شهرستان ابهر ۸ نفر در حال گذراندن دوران قرنطینه در این مکان هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۴۰۰ تست سریع در شهرستان انجام شده که طی این تست‌ها ۱۹۰ مورد مثبت شناسایی شده است، یادآور شد: این امر نقش موثری در قطع زنجیره انتقال دارد.

فرماندار ابهر از آماده بودن ۵۵۰ تخت آماده نقاهتگاهی در ابهر خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداران سه شهر در این زمینه تلاش خوبی داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.