پرداخت ۷۷۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت
مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۷۰۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

جاسم محمدی فارسانی امروز ۳۰ دی‌ماه، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض‌الحسنه، کمک به رفع محرومیت و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۷۰۶ فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۵۸ میلیارد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این استان به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به سرفصل‌های پرداختی تسهیلات قرض‌الحسنه اشاره کرد و افزود: از این تعداد تسهیلات پرداختی ۴۴۷ فقره آموزش کسب‌وکار و اشتغال، کارگشایی ۴۲۶۷، مسکن ۱۱۰۴، فرهنگی ۶۵۳، ودیعه مسکن ۸۱۴ (ودیعه مسکن کمیته امداد و بهزیستی از محل بنیاد تعاون علوی) و وام کارگشایی کرونا ۴۲۱ مورد پرداخت شده است.

محمدی فارسانی ضمن دعوت از هم استانی نیکوکار جهت افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تصریح کرد: با افتتاح حساب در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی می‌توانند یاریگر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در گسترش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.