اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت در بازار بزرگ تهران
رییس مرکز بهداشت شرق تهران از اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت در بازار بزرگ تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر امیرعلی فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران در نشستی که به منظور هماهنگی برای اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت و شروع غربالگری در پهنه بازار بزرگ تهران برگزار شد، گفت: این نشست به منظور انجام هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح مذکور توسط نیروهای مرکز بهداشت شرق تهران با همکاری و همراهی بسیجیان و داوطلبان هلال احمر برگزار شد.

رییس مرکز بهداشت شرق در ابتدای نشست با اشاره به طرح شهید سلیمانی و اهداف آن درخصوص چگونگی اجرای این طرح در بازار برای حاضرین توضیح داد.

وی یادآور شد: در این طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت خواهد بود و پیش بینی می‌شود که ۲۳۰ هزار نفر آموزش‌های لازم در خصوص نحوه پیشگیری و کنترل کرونا را دریافت کنند.

به گفته دکتر فریدونفر در این نشست پس از تبادل نظر با حاضران؛ بازار به ۱۲ خوشه تقسیم شد و ۱۲ تیم متشکل از مراقبان سلامت، بسیجیان و داوطلبان هلا ل احمر، وظیفه غربالگری و اجرای بخش‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی در بازار را بر عهده گرفتند.

بنابر گزارش مرکز بهداشت شرق تهران، فریدونفر خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از روز سه شنبه ۳۰ دیماه آغاز شده و تا اول بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.