واژه در وصف پرستار ناتوان است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: واژه در وصف جایگاه پرستار ناتوان است و تلاش و ایثار پرستاران در زمان اپیدمی کرونا هرگز فراموش نمی شود.

زهرا نویدی فرد در مراسم تجلیل از پرستاران سازمان تامین اجتماعی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با اشاره به جایگاه و مقام پرستار و نقش پرستاران در نظام سلامت گفت: تلاش، مجاهدت و از خود گذشتگی که پرستاران این جهادگران عرصه سلامت در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا از خود به نمایش گذاشتند جلوه شکوهمندی از تجلی عشق، عاطفه و کمالات انسانی است و یقینا این رشادت ها به عنوان برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

وی بیان کرد: منزلت و جایگاه پرستاری و ایثار و جان فشانی که این ناجیان سلامت در عرصه درمان کشور از خود به نمایش می گذارند با هیچ کلام و واژه ای قابل وصف و ستایش نیست و کلام و واژه در وصف منزلت و جایگاه پرستاری ناتوان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی است اما پرستاران فراتر از این جایگاه قهرمانان ملی بوده و دارای قداست و ارزش خاص خود هستند.

نویدی فرد عنوان کرد: پرستاری و مقام پرستاری مرز نمی شناسد اما آن خصیصه ای که پرستاران ایران اسلامی را با سایرین متمایز کرده تاسی از سیره ی اسوه صبر و شکیبایی بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س) است.

در این مراسم ضمن تقدیر از پرستاران نمونه از مترون (مدیر خدمات پرستاری) بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر نیز که در هدایت و رهبری نیروهای پرستاری در مواجهه با ویروس کرونا تلاش کردند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.