ماموران پلیس مشکل مردم را مشکل خود بدانند
رییس پلیس پایتخت از ماموران پلیس خواست که مشکلات مردم را مانند مشکلات خود بدانند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی پس از بازدید میدانی از کلانتری‌های پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس باید در تمام شرایط و ایام نسبت به حل و فصل مشکلات مردم دقت و اهتمام داشته باشند و کلانتری‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس باید مشکلات مردم را مانند مشکلات خود بدانند، گفت: نباید اجازه داده شود که در منطقه و محدوده یک کلانتری کسی جرات اخلال در نظم و امنیت مردم را پیدا کرده و آن را به مخاطره بیاندازد.

رحیمی با تاکید بر اینکه باید با افرادی که با اقدامات رذیلانه و اوباشگرانه خود در صدد ایجاد مزاحمت برای مردم هستند برخودری قانونی و مقتدرانه شود، گفت: مخلان نظم و امنیت به هیچ عنوان نباید آزار و اذیت مردم و رفتار بدشان در گذشته را تکرار کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ کلانتری ها را مرکز ثقل امنیت و آرامش محله و شهر توصیف کرد و گفت: ماموران کلانتری باید در رسیدگی به مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند.

رحیمی بر ضرورت تقویت مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها تاکید کرد و افزود: این مراکز علاوه بر اینکه از حجم پرونده های ورودی به دستگاه قضا کم می‌کند، منجر به کاهش اطاله دادرسی نیز می‌شود و الگویی موفق از حل مشکلات مردم در محله است.

وی در پایان با اشاره به بازدیدی که از چند کلانتری انجام داده گفت: کلانتری ها باید نماد خدمتگزاری به مردم باشند و مردم ماموران کلانتری را با مجاهدت، ایثار و تلاش های خستگی ناپذیرشان بشناسند و مجرمان از تلاش و مجاهدت ماموران بر خود بلرزند.

رحیمی همچنین در برنامه ای دیگر که دیدار با هیات امنای بازار بزرگ تهران بود، از بازاریان درطول اجرای محدودیت های کرونایی تقدیر کرده و اقدامات آنان را ستودنی دانست.

به گفته رحیمی، بازاریان در مقابله با ویروس کرونا و اجرای محدودیت های کرونایی همکاری مثال زدنی و قابل تحسینی داشتند و علیرغم همه مشکلات و دغدغه های صنفی و ... اقدام به بستن و تعطیلی کسب و کار خود طی دو هفته کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.