تحقق ۹۶درصدی محدودیت‌های کرونایی در بین مشاغل و اصناف کهگیلویه و بویراحمد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با تلاش و همت اعضای ستاد مبارزه با کرونا و همکاری ارزشمند مردم، علما و اقشار جامعه و اصناف، محدودیت‌های کرونایی در بین مشاغل و اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ درصد محقق شد.

محمدمهدی بانشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان افزود: دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه در وضعیت قرمز بودند، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان نیز در وضعیت زرد بودند اما وضعیت جدید هنوز به ما اعلام نشده است.

وی در رابطه با برگزاری مراسم تشییع جنازه و عروسی در شرایط کرونایی اظهارکرد: برگزاری مراسم با حضور بیش از ۱۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است البته وضعیت پس از اعمال محدودیت‌ها بهتر شده و مردم بیشتر رعایت کرده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی هفته قبل ۳۴۱۴ بازدید با ۲۱۶ تیم در سطح استان جهت پیشگیری از شیوع کرونا از واحدهای مختلف انجام شد که ۱۹۲ واحد متخلف کرونایی پلمب شدند.

بانشی تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت ها در اماکن عمومی و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹۳ درصد بوده است.

وی ادامه داد: مردم استان فاصله فیزیکی را در پاساژها، آرامستان‌ها، داروخانه ها، مطب پزشکان و فروشگاه‌های زنجیریه ای رعایت نمی کنند که انتظار داریم جهت پیشگیری از کروناویروس به این مساله توجه جدی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.