کاهش ۹۰ درصدی ترافیک ایلام در ایلام/ استقرار ۵ ایستگاه ایست و بازرسی
جانشین انتظامی استان ایلام از استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی در راستای تمهیدات ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها با همکاری پلیس راهور ، راه و انتظامی شهرستان‌های تابعه انتظامی استان که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند فعال شده است.

سرهنگ «شهاب عزیزاده» اظهار کرد: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و قطع این زنجیره در مرکز شهر ایلام ، ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در میدان‌ ارغوان ، میدان قرآن ، انتهای هفت چشمه انتهای مهدی آباد و آرامستان شهر ایلام فعال شده و با کسانی که محدودیت های کرونایی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر استقرار ایستگاه های ایست و بازرسی، تخلف از محدودیت های کرونایی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به صورت هوشمند و شبانه روزی در سطح شهر های قرمز و نارنجی رصد و برای ناقضان قانون، برگ جریمه صادر می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات مدیریت کرونا ، ورود خودروهای غیر بومی به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و در صورت تخلف برای خودروهای وارد شده به شهر های قرمز ،یک میلیون تومان و برای شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ می شود.

وی تصریح کرد: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی نیز ممنوع بوده و در صورت تخلف به همان میزان جریمه خواهند شد.

عزیززاده در پایان از هم استانی های عزیز خواست به منظور قطع زنجیره این ویروس خطرناک و مهلک ، همکاری لازم را با پلیس و بهداشت درمان استان داشته باشند.

کاهش ۹۰ درصدی ترافیک ایلام در ساعات ممنوعیت تردد

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز اظهار کرد: مشاهدات میدانی حاکی از کاهش ۹۰درصد ترافیک ایلام در ساعات ممنوعیت و ترافیک صبحگاهی حدود۳۰درصد و ترافیک عصرگاهی نیز ۴۰ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طرح اعمال محدودیت های ترافیکی در شب های نخستین به شکل هشدار و ارشادی بود و در این مدت سعی کردیم به رانندگان هشدار ها و آموزش های درخصوص منع تردد را بدهیم، گفت: جریمه خودروهای متخلف به وسیله دوربین های نظارتی سطح شهر آغاز شده است.

کهزادی تصریح کرد: از دوشنبه شب خودروهای غیر مجاز که اقدام به تردد در سطح شهر کرده بودند به وسیله دوربین ها و مامورین به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای هر شب جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با قدردانی از همراهی خوب مردم استان ازآنان خواست تاپایان طرح به همین منوال ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.