فعالیت طلاب بانو در تغسیل و تجهیز اموات کرونایی فارس
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس از فعالیت ۶۸ بانوی طلبه سطح استان در تغسیل و تجهیز اموات کرونایی خبر داد.

لیلا بهرامی شاد سه‌شنبه ۴ آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران در ایام کرونایی، اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران فارس در ایام کرونایی به عنوان بال دیگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی مشغول بوده است.

او با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران استان فارس عرصه اجتماعی نیز حضوری موفق و سرشار از نشاط داشته است، اضافه کرد: حضور خواهران طلبه در جریان شیوع کرونا در کنار کادر درمان از جمله یکی از این فعالیت‌ها بشمار می‌رود همچنین در جریان تجهیز و تدفین اموات کرونایی نیز طلاب خواهر حضوری فعال داشته‌اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس خاطرنشان کرد: در مدت چندین ماهی که از شیوع این بیماری می‌گذرد ۶۸ نفر از بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران استان در اکثر شهرستان‌ها رسالت خود را به نحو احسن در این باره انجام داده‌اند.

او عنوان کرد: در میان خواهران طلبه جهادی گاهی دیده می‌شود که برخی از آنان خود دارای بیماری هستند و یا حتی سن آنان بسیار کم بوده اما با روح بزرگی که دارند تمام توان خود را برای انجام این فریضه الهی به کار گرفته‌اند و فعالیت خود را به صورت جهادی و به نحو احسنت انجام می‌دهند.

بهرامی ضمن اعلام آمادی طلاب خواهر در حضور بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، افزود: به تازگی با همکاری علوم پزشکی شیراز شرایطی فراهم شده تا طلاب خواهر پیرو منویات مقام معظم رهبری به کمک کارکنان درمانی بیمارستان‌ها در سطح استان بشتابند و در این زمینه به عنوان یکی از فعالیت‌های اجتماعی خود مثمر ثمر باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس همچنین گفت: شیوع این بیماری روحیه جهاد و همدلی و کار تشکیلاتی را در مدارس علمیه استان بیش از پیش زنده کرده و نقش تاثیر گزار مبلغان علوم دینی در راستای به انجام رساندن این فریضه الهی به همگان نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.