تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف در اعتراض به قطعی برق

مردم فسا، بندر‌انزلی، قم و‌ایلام ، در اعتراض به قطع برق، در برابر ادارات برق و فرمانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند
بدلیل قطع مکرر برق در شهرهای مختلف کشور، زندگی مردم دچار آسیب‌های فراوانی شده است. مردم به جان آمده شهرهای مختلف که از بی‌برقی رنج می‌برند، صدای فریاد خود را بلند کرده‌اند. در برخی از شهرها، از جمله فسا، بندر‌انزلی، قم و‌ایلام با تجمع در برابر ساختمان اداره برق و در برخی شهرهای دیگر، جلوی فرمانداری تجمع کردند.
تجمع اعتراضی مردم فسا در رابطه با قطع برق در برابر فرمانداری
مردم فسا در روز ۱۶ تیر ۱۴۰۰، با تجمع در برابر فرمانداری این شهر، صدای فریاد خود را بلند کرده و شعار برق، برق سر دادند. یکی از تجمع کنندگان با فریاد می‌گفت: «مردم را جلوی فرمانداری بخاطر اعتراض به قطعی برق کتک می‌زنند». مسئولان فرمانداری نیز بی‌توجه به مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند، نسبت به این حرکت اعتراضی کاملا بی‌تفاوت بوده و پاسخگو نبودند.
تجمع اعتراضی مردم بندر انزلی بخاطر قطع برق در برابر اداره برق
صبح روز ۱۶ تیر ۱۴۰۰، جمعی از مردم بندر انزلی نیز در اعتراض به قطع مکرر برق در مقابل اداره برق این شهر تجمع کردند. تجمع کنندگان که اکثرا از خانم‌ها بودند، پلاکاردهایی در دست داشتند که خواهان رسیدگی به مشکلات‌شان شده بودند. تظاهر کنندگان از خودروهایی که در حال حرکت بودند می‌خواستند که با بوق زدن همبستگی خود را با این حرکت اعتراضی نشان دهند.
حرکت اعتراضی مردم قم و وحشت نیروهای انتظامی
شهر قم نیز در روز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ بدلیل بی برقی و قطع مکرر آن ملتهب بود. مردم معترض قم در اطراف اداره برق جمع شده و قصد تظاهرات جلوی ساختمان اداره برق را داشتند. اما کلانتری محل ۳ خودروی پلیس را برای متفرق کردن مردم به محل اعزام کرده بود. مأموران پلیس با حضور در برابر اداره برق شهر قم مانع تجمع اعتراضی مردم شده بود. اما مردم حاضر در صحنه با گرفتن فیلم و ارسال آن در فضای مجازی، اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادند.
#قطعی_برق
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )