دستور رئیسی برای مانع‌زدایی از تولید
رئیس‌جمهور با تاکید بر اهتمام جدی دولت برای تحقق عملی دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مانع‌زدایی از تولید و پشتیبانی‌ها، گفت: بسته پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه رفع موانع تولید باید به سرعت تصویب و اجرایی شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که شب گذشته با ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی شامل پیشنهادهای مدون۲۸ ماده‌ای برای رفع موانع تولید ارائه کرد.

محورهای اصلی این پیشنهادها که حاصل هم اندیشی و تعامل با ذی‌نفعان و دست اندرکاران بخش تولید است، در پنج حوزه تامین مالی، مالیات، تامین اجتماعی، زیر ساخت‌های تولید و کسب و کار تدوین شده که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر اهمیت رصد مستمر تمام ابعاد اقتصاد کلان همراه با تحلیل وضع موجود تاکید و خواستار اتخاذ سیاست‌های متناسب همراه با برنامه‌ریزی و اجرای هماهنگ و سریع در بخش‌های مختلف شد.

بیشتر بخوانید:

توضیح رئیسی درباره منظور خود از «به زودی» در وعده پایان تورم رئیس جمهور به کدام پشتوانه ای از رشد۸درصدی اقتصاد سخن می گوید؟ رئیسی با تاکید بر اهتمام جدی دولت برای تحقق عملی دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مانع زدایی از تولید و پشتیبانی‌ها، اظهارداشت: بسته پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه باید به سرعت تصویب و اجرایی شود.

در این جلسه همچنین گزارشی از روند افزایش فروش و صادرات نفت در دولت سیزدهم ارائه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.