چرایی تصویب نشدن طرح اموال مسئولان و شفافیت از دیدگاه یک چهره اصولگرا/ایمانی: عملکرد مجلس مغایر با شعارهای نمایندگان و مطالبات مردم است
ناصر ایمانی از چهره های سیاسی اصولگرا می‌گوید:به طور طبیعی یک نماینده مجلس در هر دوره‌ای(چه گذشته و چه آینده) هر گونه تصمیمی که به نوعی با آن تمایلات نمایندگان مغایر باشد را قبول نمی کند و هیچ مرجعی بالاتر از آن هم وجود ندارد، بنابراین اصطلاحا مجلس هیچ وقت خود زنی نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناصر ایمانی از چهره های سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که در مورد طرح اقدام راهبردی و اموال مسؤلان و یا شفافیت نظرتان چیست؟ بیان کرد: در این خصوص هم ما یک مشکلی در ساختار حکومتی داریم که ربطی به این مجلس و آن مجلس ندارد. مشکل اصلی، این است که به طور طبیعی یک نماینده مجلس در هر دوره‌ای(چه گذشته و چه آینده) هر گونه تصمیمی که به نوعی با آن تمایلات نمایندگان مغایر باشد را قبول نمی کند و هیچ مرجعی بالاتر از آن هم وجود ندارد، بنابراین اصطلاحا مجلس هیچ وقت خود زنی نمی‌کند و ما هم هیچ مرجعی را در این ساختار نظام بالاتر از مجلس نداریم که بخواهد آنها را به نوعی ملزم کند مگر اینکه خود مجلس به لحاظ فکری و انقلابی در حد مجلس اول یا دوم باشند که بخواهند یک چنین طرح‌هایی را ارائه بدهند که به نوعی به ضرر خودشان باشد. ما این ضعف را هم داریم که متاسفانه نمایندگان نمی توانند چنین تصمیماتی بگیرند.

<<<بیشتر بخوانید؛

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.