خبرهای جدید از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰
عضو هیات عالی شوای وحدت اصولگرایان گفت: آقای رئیسی حضور خود در انتخابات را نفی نکردند و این نکته قابل‌توجهی در موضوع حضور ایشان در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شورای وحدت، لاله افتخاری با اشاره به شرایط جامعه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: صداقت، کارآمدی و پاکدستی مهم‌ترین گفتمان مطلوب برای جامعه است. مردم به دنبال کسی هستند که کارآمد باشد، شعار ندهد، بتواند به حرفی که می‌زند عمل کند، با مردم صادق باشد و به نوعی بتواند گلیم جامعه را از آب بیرون بکشد.

وی افزود: مهم‌ترین استراتژی شورای وحدت در ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات این است که تمام اقشار و اصناف حضور پیدا کنند. اینکه گروه‌های متفاوتی از مردم دیده شوند، تاثیرگذار است و به اطمینان‌سازی مردم منجر می‌شود.

این عضو شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه مجری برنامه‌های توسعه باید نیاز کشور را از زبان مردم بداند، اظهار کرد: او باید به گروه‌های مختلف جامعه بها بدهد. اینکه ساختاری که درست می‌کند چقدر توانسته صدای خودش را حتی تا آخرین خیابان‌ها و کوچه‌های شهرستان‌ها برساند دارای اهمیت زیادی است.

افتخاری درباره حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شواهدی وجود دارد که این موضوع را قوت می‌بخشد که احتمال حضور ایشان بسیار بالاست. آقای رئیسی حضور خود در انتخابات را نفی نکردند و این نکته قابل‌توجهی در موضوع حضور ایشان در انتخابات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.