پارک‌ها و بوستان‌های کرج دوباره تعطیل شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برای جلوگیری از ورود به موج چهارم شیوع کرونا، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر کرج مجددا تعطیل شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برابر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و جهت پیشگیری از ورود به موج چهار شیوع این بیماری، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر کرج مجددا تعطیل شده است.

وی ادامه داد: بنابراین محوطه بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها در همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر غیرفعال و به وسیله نوارهای زرد خطر محصور شده است.

بضاعتی پور افزود: در تمامی این پارک‌ها و بوستان‌ها بنر اطلاع رسانی و پیام‌های بهداشتی نصب شده و از حضور شهروندان در این فضاها جلوگیری به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت تردد در اماکن عمومی از جمله پارک‌ها تنها توسط شهرداری میسر نیست و به همکاری نیروی انتظامی و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: علی رغم اینکه دور پارک‌های شهر نوار زرد کشیده شده ولی برای جلوگیری از حضور شهروندان در این فضاها نمی‌توانیم قهری عمل کنیم بنابراین از همشهریان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خودشان هم که شده از حضور در پارک‌ها خودداری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.