آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است.

محمود ثمینی ضمن تقدیر از همکاری گسترده مردم در مهار کرونا اظهار کرد: در ماه‌های گذشته خوشبختانه با مراعات بسیار خوبی که مردم در سطح استان داشتند، ما توانستیم با همت و کمک بازاریان و اصناف و همه اقشار مردم، وضعیت بیماری کرونا را به‌خوبی مدیریت کنیم.

جانشین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان تصریح کرد: در حال حاضر شش شهرستان در وضعیت آبی و پنج شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ثمینی خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به گزارشات دریافت شده و همچنین از طریق فضای مجازی مشاهده می‌شود برخی از افراد با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراسم مختلف و تشییع جنازه و سایر مسائل مشابه که منجر به تشکیل اجتماعات می‌شود، متأسفانه آمار مبتلایان به کرونا در حال زیاد شدن است که از مردم نجیب لرستان می‌خواهم که صبوری به خرج داده و همچنان مراعات کنند.

وی با اشاره به احتمال از سرگیری محدودیت‌های کرونایی، اضافه کرد: چنانچه وضعیت تغییر کند و از آبی به زرد و از زرد و نارنجی به قرمز تغییر کنیم مجدداً مجبوریم محدودیت‌ها را افزایش دهیم.

معاون استاندار لرستان از مردم خواست همان‌گونه که تاکنون به نحو عالی همکاری لازم را اعمال داشته‌اند، در این ایام هم مراعات کنند تا وضعیت ما روزبه‌روز به سمت بهبودی پیشرفت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.