رعایت ۹۰ درصدی محدودیت های کرونایی در سمنان/ کنترل هوشمند ترددها
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان سمنان از رعایت ۹۰ درصدی محدودیت های اعلام شده از سوی مردم این استان خبر داد.

سرهنگ بزرگی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان سمنان با تقدیر از همراهی های مردمی در اجرای محدودیت های اعلام شده اخیر اظهار کرد: از ابتدای آذرماه و آغاز طرح جدید محدودیت های کرونایی تا امروز تردد بیش از ۳۵ هزار خودرو در ورودی شهرهای استان کنترل شده که از این تعداد ۲۰۰۰ دستگاه خودرو عودت داده شدند.

وی از جریمه و اعمال قانون در خصوص ۳۷۰ خودرو در این مدت خبر داد و افزود: در این طرح تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان در شهرهای سمنان ،شاهرود و دامغان به صورت هوشمند کنترل می شود. ‌ سرهنگ بزرگی بر لزوم ساماندهی مجوز ترددها از سوی دستگاه های مرتبط تاکید و خاطرنشان کرد: در بحث ترددها نباید استثنا قائل شد، چرا که صدور مجوزها سبب ایجاد خلل در کنترل ترددها شده است.

وی از اعطای مجوزهای تردد به عنوان یک معضل جدی نام برد و گفت: ستاد مقابله با کرونا باید در این‌خصوص تصمیم گیری بهتری داشته باشد. ‌ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه همه ترددها از طریق دوربین و به صورت هوشمند در استان کنترل می شوند اضافه کرد:بیش از ۹۰ درصد مردم استان محدودیت های اعلام شده را رعایت کردند که جای قدردانی و تشکر دارد. بزرگی افزود: شهرستان شاهرود در کنترل ترددها در مبادی ورودی و خروجی و نیز در منع تردد شبانه، عمل کرد بسیار موفقی داشته است. سایر شهرستان ها نیز باید در این بخش تلاش و اهتمام جدی تری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.