آغاز فاز جدید طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از آغاز  فاز جدید کنترل کرونا به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز (حی علی خیرالعمل) با حضور برخی اعضای این ستاد خبر داد.

احد جمالی در نشست هماهنگی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز بهداشت استان با بیان اینکه در این طرح از ظرفیتهای مهم و گوناگونی از جمله بسیج و نیروهای بهداشت و درمان استفاده خواهد شد، اظهار کرد: ظرفیت های محلی نیز از جمله نقاط قوت این طرح است که باید در همه بخش‌ها،شهرها و حتی روستاها به کار گرفته شود.

وی جمالی ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان را یکی دیگر از نقاط قوت و برجسته برای استفاده و کمک در این طرح عنوان کرد و افزود : بزرگان و ریش سفیدان این استان در همه برهه ها ثابت کردند بیشترین کمک و پشتیبانی را از نظام و انقلاب داشتند و در این طرح با بزرگ منشی کمک کار خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست از همه دستگاه‌های اجرایی و سازمانها خواست که به نحو شایسته و مطلوب پایدار باشند و بیشترین توان خود را برای اجرای درست این طرح به کار گیرند تا به امید خدا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش ابتلای به این ویروس باشیم.

جمالی با اشاره به هماهنگی لازم میان تیم‌های حاکمیتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: با استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین، اقوام و عشیره‌ها و همچنین تفکر فرهیختگان استان می‌توانیم اهداف این طرح را پیگیری و دنبال کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه رسانه ها و صدا و سیمای استان بیان کرد: رسانه های مختلف و صدا و سیمای استان همیشه پیش‌قدم در همه مسائل و بحران‌ها بودند و فرهنگ‌سازی خوبی داشته برای آموزش و آگاهی بخشی به مردم دارند.

جمالی خاطر نشان کرد: هماهنگی در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف این طرح را با موفقیت انجام دهیم، ضمن اینکه شهرستان‌ها پیشنهادات و نیازمندی‌ها را اعلام کنند تا بتوانیم منش خدمت‌رسانی به مردم در این طرح مقدس بشویم.

وی عنوان کرد: بحث اساسی ما قطع زنجیره شیوع کرونا است و رسما اعلام می‌کنم اجتماعات و دورهمی ها ممنوع است.

به گزارش ایسنا، در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲ هزار و ۸۲۸ نیرو در قالب ۷۳۶ تیم مراقبتی، نظارتی، حمایتی و تیم‌های مشترک از نیروهای بسیجی برای اجرای درست و مطلوب این طرح همکاری می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.