کاهش ۳۲ درصدی مصرف بنزین در هفته اول محدودیت‌های کرونایی
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از زمان آغاز اجرای محدودیت‌های کرونایی، مصرف بنزین در استان زنجان ۳۲ درصد کاهش دارد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییرات مصرف سوخت در استان زنجان، اظهار کرد: با شیوع بیماری کروناویروس و کاهش سفرها، مصرف بنزین در استان طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

وی افزود: از زمان آغاز اجرای محدودیت‌های کرونایی (اول آذرماه) تا ۸ آذرماه، مصرف بنزین در استان زنجان ۳۲ درصد کاهش دارد و این نشان می‌دهد تردد در استان کمتر شده است.

این مسئول ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس‌ کرونا، به همه جایگاه‌داران توزیع فرآورده‌های مایع (بنزین و گازوئیل) و CNG اعلام شده، فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط اپراتور در استان انجام می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: در همه جایگاه‌های سوخت، دستکش یک‌بار مصرف برای استفاده مردم، در دسترس افراد قرار داده شده تا حتی‌الامکان از شیوع بیماری از طریق نازل‌های سوخت جلوگیری شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: همه ۴۰ جایگاه‌ سوخت CNG در استان روزانه ضدعفونی می‌شود. در مجموع ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG در زنجان وجود دارد و این شرکت حمایت لازم از سرمایه‌گذاران در این حوزه را به عمل می‌آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.