واکنش سخنگوی سپاه به اظهارات منتسب به سردار سلامی درباره نحوه انتقام ترور شهید فخری زاده
سردار رمضان شریف اظهارات منتسب به فرمانده کل سپاه در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی پیرامون چگونگی انتقام از عوامل ترور شهید دکتر فخری‌زاده در جنایت تروریستی اخیر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه ‌نیوز، در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی پیرامون نحوه انتقام از عوامل ترور دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی پاسدار سرافراز انقلاب "شهید دکتر محسن فخری‌زاده" در جنایت تروریستی اخیر و انتساب آن سخنان به سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر اظهار داشت: این خبر صحت نداشته و از اساس کذب است.

وی افزود: همانگونه که بارها گفته‌ایم اخبار مربوط به ماموریت‌ها، عملکرد و مواضع سپاه و سخنان و اظهارنظرهای فرماندهان عالی آن از طریق "سایت سپاه نیوز" به عنوان مرجع رسمی اطلاع‌رسانی این نهاد به آگاهی جامعه و افکار عمومی رسانده می‌شود.

سردار شریف همچنین تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن پیگیری و پیگرد موضوع از طریق مراجع قانونی و قضایی، از فعالان فضای مجازی و آحاد مردم انتظار دارد اخبار مربوط به این نهاد را از رسانه‌های مرجع و رسمی کشور را دنبال کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )