شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۲۱ رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۶ هم استانی به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۱ نفر رسید.

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۴۰۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۷ نفر مبتلای قطعی و٣٠ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۶۱۷۲ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی در استان تعداد نمونه های انجام شده کم بوده است و از ۱۰۲ نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد و دنا می باشد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل درمانی استان در رسیدگی و درمان بیماران و فعالیت های ارزشمند آنها در کنترل و مهار این بیماری خطرناک، متاسفانه شاهد این هستیم که درصد مبتلایان به این بیماری رشد فزاینده ای دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم ضمن رعایت موازین وپروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی ما را در کنترل این بیماری مرگ بار یاری نمایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.