نحوه فعالیت مراکز نگهداری از سالمندان و معلولان درمحدودیتهای کرونایی
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی از آذر ماه، نحوه فعالیت مراکز روزانه و شبانه نگهداری از معلولان و سالمندان را در این دوران تشریح کرد.  

سید احمد خادم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در کشور، درباره نحوه فعالیت مراکز شبانه روزی توانبخشی و نگهداری از معلولان و سالمندان توضیح داد: مراکز نگهداری شبانه‌روزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات خود را ارائه می‌کنند. همچنین بخشی از کارکنان که مسئولیت نظارت را بر عهده دارند میبایست به صورت دورکاری فعال بوده و به صورت آنلاین با مراکز در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده است تا در هر شیفتی طبق رعایت قوانین و بخشنامه های ارسالی حداکثر تا یک سوم کارکنان در سازمان بهزیستی استان حضور داشته باشند.

خادم با اشاره به نحوه فعالیت مراکز روزانه توانبخشی معلولان و سالمندان نیز اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت این دسته از مراکز در مناطق قرمز، به صورت مجازی و مراکز تعطیل بوده و در مناطق نارنجی مراکز با ۲۰ درصد ظرفیت اسمی، انفرادی و حضوری و ۸۰ درصد ظرفیت غیر حضوری و مجازی فعال خواهند بود.

وی افزود: حضور توانخواهان در مراکز اجباری نیست و در صورت تمایل می توانند صرفا" از خدمات مجازی استفاده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.