نقش بسیج در غائله کردستان و آبان ۹۸ به روایت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: افتخار نیروهای مسلح و بسبج این است که در مقاطع مختلف یاری رسان مردم بوده اند.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیا الدین آقاجانپور در گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه های نظام علاوه بر خنثی سازی ترفندها و توطئه های دشمنان موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی یادآور شد: در اوج پیروزی انقلاب اسلامی عده ای مخالف تشکیل نیروهای مردمی بسیج بودند، حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج مردمی را صادر فرمودند. در این برهه از زمان حضرت امام (ره) بنا به حساسیتهای موجود فرمودند زن و مرد و پیر و جوان باید در بسیج حضور پیدا کرده و آموزش های نظامی را فرا گیرند.

آقاجانپور اظهار داشت: حضرت امام (ره) در آن زمان فرمودند اگر کشور ما ۲۰ میلیون نفر جوان دارد باید ارتش ۲۰ میلیونی نیز داشته باشیم و این نیرو در هر زمان و مکانی که نیاز باشد برای دفاع از نظام حضور پیدا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: نیروهای بسیجی شرایط سنی خاصی ندارند و برای دفاع از قرآن، نظام و انقلاب در تمامی عرصه نقش پررنگی داشته اند

وی با اشاره به نقش نیروهای بسیجی در مقابله با ناامنی هایی که در سال گذشته همانند غائله کردستان، ترکمن صحرا، فتنه ۸۸ و آبان ماه سال ۹۸ گفت: بسیج مردمی است و تعلق به قشر خاصی ندارد تا جایی که حضرت امام (ره) فرمودند که افتخار من اینست که یک بسیجی هستم و امیدوارم با شهدای بسیج محشور شوم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در واقع بسیجی هستند، تصریح کرد: شهدایی همانند امیر سپهبد صیاد شیرازی، شهید بابایی، شهید همت، شهید خرازی و دیگر شهدای گرانقدر بسیجی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه اقتدار دفاعی کشور تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است، اظهار داشت: بسیجیان پر افتخار ما در هر لباس و هر مکانی همانند مدافعان سلامت آماده خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: نیروهای مسلح و بسیجی ما افتخارشان این است که یاری رسان خدمت به مردم هستند و در هر جا و مکانی که نیاز باشد، حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کارعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی دست از تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی برنداشته است و از این جهت فرقی بین بایدن، ترامپ یا اوباما برای زورگویی وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.