کرونایی‌های زنجان در انتظار اهدای نفس
سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست این استان برای بیماران کرونایی، «نفس» هدیه کنند.

علی طاهری صبح امروز (۲ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمپین دست یار از سوی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف تامین دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران متاثر از کرونا از طریق مشارکت مردم نوع‌دوست تشکیل شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیماران کرونایی برای درمان در منزل، نیازمند کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز هستند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس مردم نوع‌دوست و خیر استان برای خرید این اقلام و دادن امانت به بیماران متاثر از کرونا که دوران نقاهت را در منزل می‌گذرانند، می‌توانند با روش‌های مختلف در این امر مشارکت کنند، ادامه داد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۲۴*۱۱۲* و با واریز کمک‌های خود به شماره حساب نیات خاص ۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۴۷۴۶۶۰ به نام نیات خاص اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

طاهری با تاکید بر اینکه مردم نوع‌دوست استان زنجان تاکنون ۲۲ دستگاه کپسول اکسیژن با مانومتر به هلال‌احمر هدیه کرده‌اند، اظهار کرد: وجود اکسیژن برای بیماران کرونایی مسئله‌ای حیاتی است و با توجه به اینکه مشکلات تنفسی یکی از عوارضی است که برخی بیماران کرونایی با آن درگیر هستند، به همین منظور این دستگاه‌ها به صورت امانت در اختیار این شهروندان بیمار قرار می‌گیرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر با هدف کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان، حمایت از بیماران نیازمند و کمک به تامین این تجهیزات پزشکی در استان راه‌اندازی شده است.

طاهری با بیان اینکه این حرکت خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی انجام می‌شود، افزود: این مهم فرصت مناسبی است تا خیرین ضمن همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای کمک‌های خیریه‌ای خود، بخشی از آلام بیماران نیازمند را برطرف کنند.

وی از خیرین، نیکوکاران و همه اقشار مختلف و نوع‌دوست استان زنجان خواست با مشارکت خود برای مساعدت در هدیه نفس ایفای نقش داشته و جمعیت هلال‌احمر استان را در رساندن کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز به بیماران کرونایی یاری دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.