توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش همدلی نیروی انتظامی خراسان رضوی
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ششمین مرحله رزمایش بزرگ همدلی مومنانه امروز در خراسان رضوی برگزار شد و تاکنون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی برای افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، توسط نیروی انتظامی تهیه شده است، گفت: این حرکت خداپسندانه توانست تصویر زیبایی از نیروی انتظامی مقتدر توام با رأفت اسلامی به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی امروز ۲۵ شهریورماه در رزمایش بزرگ همدلی مومنانه که در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این روزها ما شاهد رزمایش مومنانه کارکنان شریف نیروی انتظامی در کشور از جمله خراسان رضوی هستیم. تا به امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۶ مرحله از این رزمایش را اجرا کرده و حدود ۲۰۰ هزار بسته معیشتی برای افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، تهیه شده است.

وی افزود: من از این اقدام خیرخواهانه و عمل حسنه این کارکنان صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. این حرکت خداپسندانه توانست تصویر زیبایی از نیروی انتظامی مقتدر توام با رأفت اسلامی به نمایش بگذارد. از طرفی ششمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه بهانه‌ای شد تا با دیدار چهره به چهره با کارکنان شریف نیروی انتظامی خراسان رضوی، از آن‌ها که حقا با تمام ظرفیت خود برای امنیت مردم مشهد تلاش می‌کنند، سپاسگزاری کنم.

ادیانی ضمن بیان اینکه «نیروی پلیس خود را موظف به برقراری امنیت و خدمتگزار شهروندان کشور به عنوان بخشی از جامعه اسلامی می‌داند»، گفت: نیروی انتظامی اگر بیشتر نباشد، دست‌کم دوشادوش سایر اقشار جامعه آنجا که نیاز به حضور جانی و مالی است، حضور پیدا می‌کند. رزمایش بزرگ همدلی مومنانه دلیلی بر این گفته‌های بنده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: بعد از درگیری ملت با ویروس کرونا، مقام معظم رهبری دستور به تدبیر فرمودند و از مردم خواستند تا برای همدلی با برادران ایمانی، به کمک به کسانی که بر اثر شیوع این ویروس، دچار تنگی معیشت شده‌اند، بشتابند. نیروی انتظامی نیز بخشی از این جامعه است و خود را مستثنای این تدبیر الهی ندانسته و از روز اول خود را مخاطب این پیام دانسته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مقام معظم رهبری به خاطر رهنمودهای الهی‌شان تشکر می‌کنم که این شاهراه را برای ملت ایران گشودند و از همراهی و دلسوزی برادرانه فرماندهان نیروها از جمله سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی سپاسگزارم و امیدوارم این رزمایش، یک نمونه‌ای برای رسیدن به ترازهای مطلوب انقلاب باشد.

در بخشی دیگر از این مراسم، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات رزمایش همدلی مومنانه در استان اظهار کرد: امروز ۵۰۰ بسته معیشتی فراهم شد، اما کمک‌های دیگری هم جمع‌آوری شده و به زودی این تعداد به هزار بسته خواهد رسید که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )