بازگشایی اصناف خوزستان، منوط به بهبود وضعیت کرونا است
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: برای سلامت خود اصناف و مردم، همگی باید تلاش کنیم تا زنجیره بیماری قطع شود و در این زمینه، اصنافی که تمکین نکنند با تذکر و پلمب با آن‌ها برخورد می‌شود.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نظارت بر اصناف در شرایط قرمز شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها اظهار کرد: با روسای اتحادیه‌ها و هیات رئیسه اتاق اصناف جلسه‌ای برگزار و تذکرات لازم و خطرات در شرایط کنونی بیماری به آن‌ها گوشزد شد.

وی افزود: گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای سلامت خود اصناف و مردم، همگی باید تلاش کنیم تا زنجیره بیماری قطع شود و در این زمینه، اصنافی که تمکین نکنند با تذکر و پلمب با آن‌ها برخورد می‌شود.

جباری تصریح کرد: ادامه حضور یافتن مردم در بازارها در شرایط قرمز، موضوعی فرهنگی است؛ مردم باید رعایت کنند تا باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

وی در خصوص تمدید تعطیلی اصناف بیان کرد: این تمدید به شرایط بیماری کرونا بستگی دارد؛ تا زمانی که وضعیت کرونا در اهواز و سایر شهرها قرمز است، تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و بازگشایی اصناف در شهرهای قرمز خوزستان، منوط به بهبود وضعیت کرونا است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.