محصولی دانش بنیان که کووید۱۹ و آنفلوانزا را از بین می برد
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل با اشاره به اینکه تولید محصول ضدکرونایی این شرکت مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: آمادگی کمک به دولت برای گذر از شرایط سخت کرونایی را داریم.

رنجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تولید محصول ضد کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: اولین شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان هستیم که در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنیم.

وی از دریافت تاییدیه شرکت دانش بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری توسط شرکت پارسی گیل خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با یک تیم ۱۵ نفره به صورت شبانه‌روز در حال تولید دستگاه مذکور از طریق فناوری پلاسمای اکسیژن و تیغه های نانو تیتانیوم با نام تجاری «Medwave» هستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل تصریح کرد: شرکت پارسی گیل تنها تولیدکننده این فناوری در دنیاست و خوشبختانه تنها دستگاهی است که تاییدیه‌های از بین بردن ویروس کووید۱۹ و آنفلوانزا را از آزمایشگاه های داخلی و بین المللی کسب کرده است.

رنجی، با بیان اینکه مردم از دستگاه‌های تولیدی شرکت استقبال خوبی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم برای گذر از این شرایط سخت کرونایی به کمک دولت بیاییم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ دستگاه تاکنون تولید کرده ایم، گفت: تجهیز بسیاری از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مراکز خصوصی، اتاق بازرگانی، تعاون، اصناف و منازل و... از جمله اماکنی بوده است که اقدام به خریداری این محصول دانش‌بنیان کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل، با بیان اینکه دستگاه مذکور مناسب برای از بین بردن کلیه باکتری ها، مخمرها، قارچ ها، ویروس ها و بوهای بد است، اضافه کرد: محصول تولید شده تاییدیه از بین بردن ویروس کووید۱۹ از آزمایشگاه رفرنس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تاییدیه از بین بردن ویروس کووید۱۹ و آنفلوانزا از آزمایشگاه اکرتیته بریتانیا را کسب کرده است.

رنجی، همچنین از خرید این محصول توسط ۱۰ کشور خارجی خبر داد و متذکر شد: ۲۰ کشور دیگر برای خرید این محصول دانش بنیان اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به استقرار شرکت راهبران توسعه پارسی گیل در پارک علم و فناوری شهرستان رودسر استان گیلان، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت parsigil.ir مراجعه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.