شریعتی:‌ خواهش می‌کنیم ترددها و سفرهای غیرضروری لغو شود
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ایجاد بستری مناسب برای خدمت رسانی به بیماران باید محدودیت‌ها و پروتکل‌ها ظرف دو هفته جاری با جدیت دنبال شود.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن دعوت از مردم برای همکاری با اجرای محدودیت‌های ابلاغی بیان کرد: متاسفانه در طی چند هفته اخیر شاهد افزایش قابل توجه تعداد قربانیان و مبتلایان به بیماری کرونا در سطح کشور هستیم. متاسفانه براساس آمارها نیز تعداد قابل توجهی از بیماران در بیمارستان‌ها دارای وضعیت نامناسبی هستند. این آمارها به ما هشدار می‌دهد که باید پروتکل‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: برای کنترل رشد آمار مبتلایان و قربانیان این بیماری انتظار داریم تا همه هموطنان در این دو هفته در اجرای محدودیت‌ها همکاری داشته باشند. باید ترددها و رفت و آمدهای غیرضروری در این مدت لغو گردد و همه دست به دست هم داده و محدودیت‌ها را اجرایی کنیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کادر درمان نیز در این چند ماه به شدت تحت فشار بودند. برای کنترل آمارها و ایجاد بستری آرام به منظور خدمت‌رسانی بهتر کادر درمانی به مردم لازم است که پروتکل‌ها و محدودیت‌ها به طور دقیقی اجرایی شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم در این مدت از سفرهای غیرضروری نیز پرهیز کنند تا بتوانیم رشد آمار را کنترل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.