جزییاتی بیشتر از اعمال محدودیت های کرونایی در کرمان
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی جزییات بیشتری از اعمال محدودیت های کرونای در استان کرمان را تشریح کرد.

دکتر "عباس تقی زاده" در تشریح جزییات این اعمال محدودیت ها گفت: طبق مصوبات چهل و ششمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس مورخ سوم آبان ماه و بر مبنای مصادیق ذیل مصوبه بند ۳ صورتجلسه سی و هشتمین جلسه ستاد ملی کرونا سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی و... از سوم آبانماه به مدت دو هفته تعطیل است اما بخش امانت کتابخانه ها فعال می باشد.

وی با بیان اینکه دورکاری شامل کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و کارکنان دانشگاه ها، کتابخانه ها و ... با شرایط ذکر شده می باشد افزود: سایر کارکنان مانند مادران دارای فرزند خردسال و ... نیز می توانند با رعایت سقف ۵۰ درصد مشمول دورکاری شوند ضمن آنکه دورکاری کارکنان دانشگاه ها و کتابخانه ها نیز تا سقف ۵۰ درصد با اولویت کارکنان ریسک پذیر (دارای بیماری های زمینه ای و خاص) و مسن اِعمال می شود و نظارت کافی بر دورکاری افراد باید اعمال شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی مهدهای کودک نیز از سوم آبانماه به مدت دو هفته تعطیل هستند اظهار کرد: آموزشگاه های زبان و مراکز خصوصی آموزشی نیز مشمول شرایط آموزش غیرحضوری به مدت دو هفته می باشند ضمن آنکه دروس نظری دانشگاه ها به صورت غیرحضوری و دروس عملی، کارگاهی، تشریح و آزمایشگاهی، با رعایت پروتکل ها و حضوری برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: موارد فوق شامل تمامی شهرستانهای استان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.