عبور لرستان از وضعیت قرمز
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان‌ گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی از افراد و سهل‌انگاری عده‌ای در جامعه و عدم توجه به توصیه‌های پزشکی، لرستان از وضعیت قرمز عبور کرده است.

محمود ثمینی در مراسم تجلیل از سه بانوی پزشک فعال در زمینه مقابله با بیماری کرونا، با تاکید بر نقش محوری بانوان، افز,د: نقش محوری بانوان در خانواده و اجتماع بر همگان آشکار بوده و بر کسی پوشیده نیست.

وی حضور تاثیرگذار زنان در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را بسیار موثر خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه‌های مختلف از زمان جنگ تحمیلی ۸ ساله و از جمله در پشت جبهه با پشتیبانی و اعزام فرزندان خود به میدان نبرد پررنگ بوده و در زمان حال نیز در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال، چشمگیر و موثر دارند.

معاون استاندار با اشاره به نقش مهم بانوان در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری کووید-۱۹ گفت: زنان در زمینه امنیت خانواده و سلامت اعضا و همچنین از نظر فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از بیماری کرونا نقش مهمی را ایفا کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

ثمینی با اشاره به شرایط حساس امروز از نظر شیوع بیماری کرونا در لرستان، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی از افراد و سهل‌انگاری عده‌ای در جامعه و عدم توجه به توصیه‌های پزشکی، لرستان از وضعیت قرمز عبور کرده و هشدارهای لازم در این زمینه به صورت موکد توسط ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اعلام شده است.

وی تصریح کرد: اگر مردم در این زمینه همراهی نکنند، تلاش شبانه روزی کادر درمان که در عین حال با صبوری و استقامت در حال انجام است، بدون نتیجه خواهد ماند.

معاون استاندار از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن حفاظت از جان خود و عزیزانشان، قدردان زحمات کادر درمان باشند و با این قشر خدوم که با تلاش شبانه‌روزی جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند همکاری لازم را داشته باشند.

ثمینی در پایان از کادر درمانی، پزشکان و همه افرادی که در زمینه مبارزه با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند تقدیر و سپاسگزاری کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.