افزایش محدودیت‌های کرونایی در منطقه کاشان
فرماندار کاشان گفت: با توجه به شدت شیوع  بیماری کرونا در منطقه کاشان، محدودیت های جدید اعمال شده و  هیچ مراسمی  در مشهد اردهال برگزار نمی شود.

علی اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبات اخیر در ستاد ملی، استانی و شهرستانی تاکید می کند که باید با همکاری بیشتر و شکیبایی حداقل برای یک هفته آینده، محدودیت های بیشتری را رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها است و طبق مصوبه های قبلی، با ابراز ارادت به آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) امسال مراسم قالیشویان در مشهد اردهال برگزار نخواهد شد .

به گزارش ایسنا، رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان تاکید کرد: هر چند به صورت مشروط با برگزاری مراسم سخنرانی در فضای باز و با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی موافقت شده بود، ولی به علت شرایط حاضر و وضع محدودیت های جدید هر گونه عزاداری و تجمعی در مشهد اردهال متوقف و ممنوع اعلام شده است.

فرماندار کاشان با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداری دلیجان، گفت: محدودیت های تردد و اسکان موقت افراد غیر بومی نیز برای امروز و فردا در مشهد اردهال اعمال می شود.

مرتضایی قهرودی در خصوص راهپیمایی امروز نیز گفت: اقلیتی از افراد صبح امروز برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اقدام به راهپیمایی به سمت مشهد اردهال کردند که با تذکر قاطع نیروی انتظامی در منطقه راوند متوقف و اندک جمعیت باقیمانده با اتوبوس های پیش بینی شده به کاشان منتقل شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.