ضرورت تشکیل قرارگاه مجازی عاشوراییان در اربعین حسینی
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به قدرت و عظمت جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهدا (ع) در روز اربعین حسینی، گفت: با توجه به این شرایط بحرانی در جهان و شیوع این ویروس منحوس (کووید۱۹) باید این جاذبه را در فضای مجازی متمرکز کرد.

ناصر شکریان امیری ضمن اشاره به اهمیت تداوم شور و شعور اربعینیان اظهار کرد: اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) و اهل بیت ایشان و یاران باوفایش است و این کنگره عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی امسال متاثر از شیوع این ویروس منحوس( کووید ۱۹) در جهان است و باید برای این شرایط برنامه ریزی جدی تر داشت.

وی در ادامه افزود: اربعین حسینی یکی از مهم ترین شعائر دینی و نماد همدلی و وحدت عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است و این اجتماع بی نظیر در تاریخ ثبت شده است و ادامه خواهد داشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به عظمت حرکت عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) و آرمان خواهی آن حضرت در این راه پر بهجت، تصریح کرد: حماسه شکوهمند و افتخار آفرین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) در واقعه کربلا ، موجب حیات اسلام و تحولی عظیم و جاویدان در مذهب تشیع شد و این مسیر نورانی تا ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران،شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی در کشور با توجه به عدم پذیرفتن زائرین از سوی کشور عراق در این شرایط ، تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده کاربران فضای مجازی در جهان و اهمیت فعالیت های حوزه تبلیغ دینی و اسلامی در فضای مجازی می توان از ظرفیت آن در بحث اربعین حسینی بیشترین بهره را گرفت و تشکیل قرارگاه مجازی عاشوراییان در اربعین حسینی یک امر اجتناب ناپذیر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.