افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های زنجان
طبق آمار موجود، استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، با ۲۵ مورد مثبت و ۳۸۶ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، بر اساس آخرین اخبار در کشور، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۳۷۳۷ مورد است.

همچنین، در حال حاضر ۳۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که این تعداد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۱۱۲۹۴ نفر رسیده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به ۴۹۸ نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا نیز ۳۱۵۱ مورد گزارش شده است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان؛ در حال حاضر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سه شهرستان زنجان هستیم و تعداد مبتلایان به این بیماری در ماهنشان، سلطانیه و خرم‌دره افزایش یافته است.

از مردم درخواست می‌شود از حضور در فضاهای شلوغ و دورهمی‌ها خودداری کنند، زیرا اگر بهداشت فردی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک رعایت نشود، شاهد چند برابری تعداد بیماران کرونایی در استان خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.