دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه حمایتی برای مردم داشته باشد و نیازهای اولیه آنان را تأمین و ارتباطات اجتماعی را برای کنترل ویروس کرونا محدود کند.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کرونا ویروس ناشناخته‌ای بوده که هیچ مجموعه علمی و پژوهشی راه درمان برای آن پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: تمام دنیا رعایت فاصله اجتماعی را ملاک می‌دانند و سعی می‌کنند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع ویروس محدود شود.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع مدارس و دانشگاه‌ها و با توجه به مشکلات معیشتی مردم شیوع بیماری کرونا قطعاً تشدید خواهد شد و ضرورت دارد دولت برنامه حمایت برای مسائل معیشتی داشته باشد تا نیازهای اولیه را تأمین و ارتباطات اجتماعی را محدود کند.

کاظمی تصریح کرد: وضعیت بهداشت و درمان به‌صورت نسبی خوب است اما در فصل پاییز و با وجود بیماری آنفلوآنزا کرونا نیز تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه امکانات، آمادگی بهداشت و درمان و کادر درمانی باید جدی باشد، افزود: همچنین مردم نیز باید فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیا هنگامی‌که محدودیت اجتماعی را مدیریت می‌کنند دولت‌ها برای نیازهای معیشتی، بهداشتی و مصرفی مردم برنامه‌ریزی کرده و زمانی که به کسی گفته می‌شود فعالیت اقتصادی را انجام ندهد بایستی نیازهای اولیه زندگی را برایش فراهم کرد.

کاظمی در ادامه بیان کرد: در پلدختر مشکل تخت‌های بیمارستانی نداریم اما با توجه به اینکه ویروس ناشناخته است اما برای درمان آن وزارت بهداشت برنامه دقیق و درستی ندارند.

وی عنوان کرد: این ویروس درمان مشخصی ندارند و تنها راه‌حل کنترل است.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث کلی مجلس تنها در خصوص کنترل بیماری است و اگر مهم‌ترین مؤلفه را محدودیت ارتباطی و اجتماعی می‌دانیم باید دولت فکری به حال پک‌های مصرفی و بهداشتی مردم کند، افزود: باید اقشار جامعه حداقل نان شبی داشته باشد که بخواهند فعالیت اجتماعی خود را محدود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.