تداوم روند کاهشی کرونا در مازندران
روند کاهشی کرونا در مازندران کماکان با شیب ملایمی ادامه دارد و تعداد بستری شدگان به ٥١١ نفر رسید این در حالی است که مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در کشور و این استان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی نگران هستند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۶۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: هم اکنون ۳۸۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

براین اساس در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید بستری و ۱۵ بیمار هم ترخیص شدند. همچنین ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا در حال حاضر ٥١١ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.