۲۵ درصد دانش‌آموزان زنجانی سر کلاس درس حاضر شدند
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مجموع ۲۵ درصد دانش‌آموزان استان در کلاس درس حاضر شدند.

داوود بهرامی ظهر امروز (اول مهرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و آموزشی در مدارس استان زنجان انجام می‌شود، اظهار کرد: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجیهزات ورزشی در استان خریداری و به مناطق ارسال شده است. همچنین در تابستان امسال نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هجرت هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام فرهنگی به مدارس نیز به میزان ۹۵۰ میلیون ریال انجام شده است، ادامه داد: اقلام فرهنگی به مبلغ ۲۲۹ میلیون ریال نیز برای مناطق و مدارس ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به تخصیص بودجه سهم ۲ درصد نفت و گاز مناطق محروم، ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز به مناطق و مدارس محروم تهیه و تحویل داده شده و در مجموع ۲۶ میلیارد ریال اعتبار برای توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و آموزشی در مدارس استان زنجان محقق خواهد شد.

بهرامی تصریح کرد: آموزش معلمان در دستور کار قرار دارد که در این زمینه ۳۲ ساعت دوره تولید محتوای الکترونیکی آموزشی با حضور ۵۷۸۷ نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود. مهارت‌های تدریس در فضای مجازی با حضور ۹۸۰۰ شرکت‌کننده ۲۴ ساعت دوره برگزار شده است. همچنین ۹۷۵۰ آموزش نرم‌افزار تخصصی شبکه شاد به مدت ۶ ساعت دوره برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، یادآور شد: بیش از ۳۰۰۰ معلم زنجانی در ایام کرونا محتوای آموزشی، صوتی و تصویری تولید کردند، به ‌طوری ‌که در ۴۵ روز گذشته بیش از ۵۵۴ محتوای آموزشی توسط معلمان استان تهیه و تولید شده است و معلمان و دانش‌آموزان زنجان در عضویت در سامانه شبکه شاد رتبه ۱۱ کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۵ درصد دانش‌آموزان استان در کلاس درس حاضر شدند، خاطرنشان کرد: در مقطع ابتدایی ۳۰ درصد و در مقطع متوسطه ۲۰ درصد دانش‌آموزان در کلاس درس حاضر شدند. همچنین فعالیت معلمان و دانش‌آموزان در شاد بسیار خوب است و مشکلی برای فعالیت دانش‌آموزان در فضای شبکه شاد وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.