۷۴ هزار دانش‌آموز زنجانی به مدرسه رفتند
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان گفت: بیش از ۷۴ هزار دانش‌آموز در استان به‌صورت حضوری در مدارس تحصیل می‌کنند.

صیاد سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۷۴.۵ درصد دانش‌آموزان استان زنجان به‌صورت حضوری در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به صورت گروه‌بندی و در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه در مدارس حضور می‌یابند و در مجموع از ۷۰۸ هزار و ۷۶۰ دانش آموز در حال تحصیل، بیش از ۷۴ هزار دانش‌آموز به صورت حضوری در مدارس تحصیل می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: مابقی دانش‌آموزان از شبکه آموزش و شاد استفاده کرده و ۸۰ درصد دانش‌آموزان از شبکه شاد دروس خود را فرامی‌گیرند و صد درصد کلاس‌های درس در شبکه شاد تشکیل شده است. همچنین صد درصد معلمان نیز در این شبکه فعالیت می‌کنند.

سلامی با اشاره به فعالیت ۸۰۳ مدرسه در ۳۴۶ روستای استان زنجان، گفت: در این مدارس نیز دانش‌آموزان به صورت حضوری و گروه‌بندی بر اساس پروتکل ۰ - ۶ آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند. دانش‌آموزانی که هیچ‌گونه دسترسی به شبکه شاد ندارند، به صورت حضوری و گروه‌بندی شده و با دریافت درسنامه و تکالیف کاری برای فردا، تحصیل می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: به خانواده‌ها این اطمینان را می‌دهیم که در کنار مسئله آموزش، سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.