انجام پایش بهداشتی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
عملیات ضدعفونی و گندزدایی خوابگاه‌های دانشجویی توسط مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خوابگاه‌های دانشجویی رستاک، سرشار، سمیه و حضرت زهرا(س) مورد پایش بهداشتی قرار گرفته و عملیات ضدعفونی و گندزدایی آنها انجام پذیرفت.

دکتر تهرانی رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویان ضمن بازدید از نحوه اجرای طرح گندزدایی خوابگاه‌های مذکور ضدعفونی و گندزدایی خوابگاه‌ها را در حفظ سلامت دانشجویان و همکاران و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا موثر دانست.

وی در ادامه بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظتی، نظافت و ضدعفونی سطوح و دست‌ها تأکید کرد و به ارایه پیشنهاداتی برای ارتقای سطح بهداشت و رفع مشکلات موجود پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل هر چه بیشتر همکاران این دوره از بحران کرونا را نیز با موفقیت طی کنیم.

در ادامه برنامه طرح ضدعفونی و گندزدایی بخشهای مختلف خوابگاه‌های دانشجویی نظیر اتاق‌ها، بخش اداری، اماکن عمومی کتابخانه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

به گفته مسئولان خوابگاه‌های مذکور، اماکن عمومی، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها، دستگیره درب‌ها، شیرآلات و... به صورت منظم و مستمر مورد گندزدایی و ضدعفونی قرار می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.