شروع کلاس‌های ترم پیش‌روی دانشجویان جدیدالورود زنجان از اول آبان‌ماه
رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، آموزش‌های این دانشگاه در ترم جدید تحصیلی آنلاین برگزار خواهد شد.

علی محمدی ظهر امروز (۳۱ شهریورماه) در نشست خبری که به مناسبت قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس، با بیان اینکه همه کلاس‌های دانشگاه پیام‌نور از آغاز شیوع کرونا در استان به‌صورت آنلاین برگزار شده است، اظهار کرد: با اجرای این طرح در صدد بودیم تا سلامت جامعه هدف و اساتید دانشگاه در مقابله با کرونا را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه آزمون‌های نهایی دانشگاه پیام‌نور که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، تصریح کرد: شروع ترم جدید برای دانشجویان قدیمی، به‌صورت آنلاین و الکترونیکی بوده و نیز شروع کلاس‌های ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود از اول آبان‌ماه امسال خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه قبل از کرونا بخشی از کلاس‌های دانشگاه پیام‌نور در بستر مجازی برگزار می‌شد، افزود: ماهیت و رسالت دانشگاه، آموزش ترکیبی است؛ یعنی ترکیبی از آموزش حضوری و نیمه مجازی؛ از اینرو شعار امسال دانشگاه پیام‌نور «دانشگاه امن است» که در صدد هستیم در این روزهای خطیر و حساس آموزش‌های آنلاین را با حفظ سلامت دانشجویان و اساتید پیش بریم.

وی با بیان اینکه در مراکز ۹ گانه پیام نور استان، ۱۱۵ رشته گرایش در همه مقاطع به جز رشته روانشناسی جزء رشته‌های بدون آزمون است که با سابقه تحصیلی و با معدل دیپلم گزینش و انتخاب می‌شوند، ادامه اداد: تاریخ انتخاب رشته‌های بدون آزمون از ۵ مرداد شروع و تا ۷ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت که برگزاری کلاس‌های این ترم هم به‌صورت آنلاین خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.